Grus i ögonen..

Jag är så himla trött så det finns inte! haha! Och jag borde ha lagt mig för länge sen.. Men dum som man är så tvingar man ju sig uppe för att kolla på tv?! haha!
En sak e helt säker iallafall. Som jag vetat länge men fick bevis på det idag! Jag kan verkligen inte laga mat! Eller jag kan, men jag tycker det är så jäkla tråkigt att bara göra det till mig! Gjorde potatismos och "fiskpinnar" Såna som man fick i skolan när man var mindre! Fisken i sig var helt okej... Och jag tycke att potatismoset var det oxå när jag smakade på det först! Men det var ju inte så jävla gott sen när jag åt mer! haha! Så hädanefter ska jag köra på pulvermos! =P
Tycker man att det är tråkigt att laga mat.. Ja då blir det bara pannkaka av allt! Man lägger inte ner någon energi eller kärlek i maten så det smakar inget!
Det enda som är roligt med matlagning är när man lyckas och personerna man bjuder det på tycker om maten och berömmer en =) Då är det roligt! haha

I morgon är det jobb as usual, och sen ska jag träffa Amanda! Ska först åka hem från jobbet och göra mig iordning, sen gå ut med Santo och sen in till stan för att umgås med min underbara kusin Amanda! Hon är så jäkla gå så det finns inte =) ♥

Jag måste köpa impregneringskräm eller vad det nu är till mina nya fiiiiiina skor! Jag vet att jag har haft ett här hemma innan, men jag tror jag har släng det..
Sen måste jag oxå köpa hår inpackning.. Mitt hår blir så torrt och skadat nu i detta (skit) väder!
Och statiskt! Någon mer som lider av statiskt hår och har något tips till hur man får icke statiskt hår? :P

Nej nu lockar faktiskt kudden mer än att skriva blogg..
Ska nog fortsätta att fixa med bloggen i morgon =)

God natt folket! Och sov så gott!

Hej då!



Kommentarer
Postat av: Amanda

:D du är bäst kusin vitamin!!!!! <3

2010-02-04 @ 08:43:56
URL: http://amandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0