En riktig mys kväll!

Trodde inte att klockan var såhär mycket :P Anledningen till att jag är vaken vid denna tiden är att jag och Micki har haft en riktig film kväll! Vi har sett på tre filmer! Lördagsmys på hög nivå!
Det började med Mickis underbart goda Schnitzel med hasselbackspotatis!! Underbart!
Sen började filmkvällen! Filmerna vi såg var..
 
The Cove

 

Det är en dokumentär film om hur en grupp försöker sätta stopp för vad som pågår i en stad som heter Taiji i Japan! Där fångas delfiner i en bukt som sedan säljs runt om i världen till ställen som sea world är. Och det är inte det enda dom gör med delfinerna.. Efter man sett filmen vill man så gärna hjälpa till! Man vill åka ner dit och sätta stopp för detta djurplågeri!! Se den! ( obs, det finns en del starka scener i filmen )

Sherlock Holmes



Jag gillade denna filmen jätte mycket! Riktigt smart kille den där Holmes! Jag kan verkligen rekomendera denna filmen! Den får 10 C av 7 möjliga! Se den!


The timetravelers wife



En väldigt berörande film! Jag kunde inte sluta titta på den! Det handlar om en kille som kan resa i tiden.. Mer kan jag inte skriva.. Eller jo det kan jag men jag vill inte för jag kommer förklara hela filmen! haha!



Jag tycker ni ska se dessa filmerna!
Nu ska jag sova! Klockan är mycket!
Sov så gott!!


Kommentarer
Postat av: nicolina

Vi hade oxå filmkväll igår! såg oxå tre filmer hehe!

2010-02-07 @ 13:48:05
URL: http://leeelooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0