Dagbok..

Jag älskar att skriva! Tycker det är så avslappnande! Men här på bloggen vill jag inte skriva ner precis allt jag har inom mig.. Vill inte att de som inte har med saken att göra ska få reda på det!
När jag fyllde 21 tror jag det var så fick jag en dagbok av min vän Nicolina!
Jag hade mina perioder med att skriva i den innan.. Ibland gick det en månad.. :P haha
Men nu kommer det skrivas flitigt i den.
När man skriver i sin dagbok kan man verkligen få ut allting! Man behöver inte oroa sig att det är någon som kommer läsa den mer än jag själv!
Idag gjorde jag en typisk Cissi grej.. Igen..
Jag var lite sen till jobbet idag, stressad som bara den! Och när jag ska springa ner för trappan på jobbet halkar jag och faller pladask! Slår i svanken och sitter och tjuter som en liten barnunge! Men fyfan vad ont det gjorde!
Så nu när man suttit eller legat ner ett tag och ska upp och gå.. Ja då går man som om man skitit ner sig! haha!
Det är min vanliga tur!

Någon som börjar titta på The vampire diares?
Jag är helt såld på den serien! haha! Jag och mamma har nu sett fram til avsnitt 6.. Och vi ska se avsnitt sju idag! Sen på torsdag kommer vi sitta bänkade igen med ännu fler avsnitt! :D Det e najs!

Nej nu ska jag börja med maten!
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0