besök i min lilla lägenhet =)

Idag fick jag ett sms av min kära kusin.. Hon ville komma och hälsa på mig idag! =) Så vid två tiden kom hon till mig med lite fika =) Satt och fikade och pratade en massa! Kändes skönt att tjabba lite! Tack för en mysig dag Amanda!!
Ryggen idag då.. Ja.. hehe, jag kom inte upp ur sängen i morse! haha Stel som en pinne!
Men det e bara att ta en panodil och bita ihop! :P
På fredag ska jag vara barnvakt! För första gången åt några andra än mina småsyskon! Och jag är nog lite smått nervös om jag ska vara ärlig :P Jag kommer säkert klanta till det och ta sönder något! haha! Så¨typsikt mig :P
Nä men det ska nog gå bra! Dom är så snälla, så vi kommer nog ha mysigt! =)

Vi hörs i morgon!

Hej då!



Jag saknar dig älskling!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0