Underbar kille!

Denna killen har mer än 10 miljoner tittare på vissa av sina videor. Han är så jäkla skön och rolig! Det var han jag skrattade så mkt åt häromdagen. Det är inte snällt att skratta åt andra människor så, men han driver ju med sig själv! Det finns en video där han kastar en boll mot en vägg och sen "missar" han att fånga bollen och får den i huvudet och ramlar ihop. Sen ser man hur han kryper på golvet för att inte synas när han ska stänga av inspelningen :p hahah! Underbar kille som roar andra! =)
Jag kunde inte lägga upp filmen på bloggen, varför vet jag inte.. Men här har ni det klippet som gjorde min kväll då jag skrattade så tårarna sprutade!


http://www.youtube.com/watch?v=OTya267fe1Y&feature=player_embedded

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0