Övningskört!

Jag följde med Micki och Santo ut på en promenad innan och vi tog med oss barnvagnen för en provkörning. Lite för att känna på hur det känns att köra den och sen för att se hur Santo gick brevid den. Och det gick faktiskt riktigt bra. Santo brydde inte sig alls om barnvagnen och gick bra brevid, vilket känns bra =) Sen får vi ju se hur han gå när bebisen har kommit ;)
Iallafall.. När vi hade gått en bit så kommer det två tjejer och en kille gåendes mot oss, och ena tjejen säger " naw vad gulligt" mot oss! hahaha! Det var ganska kul :P
Där kommer jag, Micki och Santo med en tom barnvagn och hon tyckte det var gulligt ^^, Som vi skrattade!
Tur att man inte träffade på någon bekant som ville se bebisen! Haha! Vi hade bara en kudde i vagnen!

Men nu har vi övningskört med vagnen iallafall.. Nu väntar vi bara på att den lille / lilla ska komma =)

Sen har mamma, Sarah och Caroline varit här för en lite glöggfika =) Det var faktiskt riktigt mysigt må jag säga! Det är alltid trevligt med besök här hemma tycker jag!
Sen så hade jag tänt upp lite ljus i vardagsrummet oxå så det blev extra mysigt =)

Ikväll blir det en lugn kväll.. Kolla lite på tv och äta lite smått och gott!
Ska nog ta mig lite glass och persika! Yummie! =)

Vi hörs i morgon gott folk!
Ta hand om er!

Hej då


Kommentarer
Postat av: Eva

Ni är för roliga ni.. Köra omkring med en tom barnvagn... Synd att det inte kom någon och kolla på bäbisen... Ha ha det hade varit kul...

Men men det är bra att ni har övat :) .. så nu kan ni det..

Kram på dig..

2010-12-17 @ 23:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0