Nu så

Nu funkar internet igen! YES! :D
Tänk vad handlingförlamad man kan känna sig utan internet! haha!
Då ska jag väl ta och berätta om dagarna som gått..
I tisdags bestämde vi oss för att åka till Ikea. Så vi hade fått låna pappas bil för att den är så himla stor och man kan inprincip packa hur mkt som helst i den bilen när sätena är nerfällda.
Så vi kom hem från Ikea med massa saker till bebisrummet, en stor byrå till vårt sovrum och två avlastningsbord till vår säng! Men! Som jag skrev innan, så köpte vi fel färg på avlastningsborden och byrån! hahah! Så vi fick åka tillbaka till Ikea igår och byta!
Jag var även hos MVC igår.. Och dom kollade blodtrycket och kollade hur bebisen låg. Och h*n har nästintill fixerat sig sa dom. Men jag hade inte min ordinarie barnmorska så jag ska kolla med henne nästa vecka då jag ska dit igen. För hon som jag hade nu tyckte jag inte var så himla jätte bra. Tror hon var helt ny med detta och hon fick springa och fråga en kollega om mitt blodtryck osv.. Iallafall.. Mitt blodtryck var lite högre än vanligt... igen... SÅ jag fick komma tillbaka idag och kolla så det låg bra till.. Och tydligen så har jag väl lite högre blodtryck än vanligt, men det var inget att oroa sig för sa hon..
Sen har jag varit inne hos försäkringskassan idag med. Blev ju sjukskriven månaden ut när jag fick åka till sjukhuset i början av månaden. Och då ska man tydligen fylla i en lapp från försäkringskassan som jag inte fattade ett skit av! haha! Så dom fick hjälpa mig. Och så himla trevliga dom är där inne må jag säga!
Nej nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe innan det kallnar!
Jag skriver nog mer ikväll efter vi kommit hem från svärmor. Vi ska dit på lite kalkon middag idag =) Yummie!!
Ha det så bra och ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0