Mobil blogg

Efter många om och men så har jag äntligen kommit på hur man skriver blogg från mobilen. Tydligen så måste man trycka på en viss knapp för att kunna blogga.. Men jag och Sarah slog våra " kloka" huvud ihop och löste problemet. Sitter just nu hos mamma och väntar på att Micki ska kommamoch hämta mig. Jag har julbakat lite hos mamma, fast det blev bara bullar, för sen orkade vi inte baka mer :p haha! Vi ska fortsätta en annan dag ^^, Jag och Caroline kom in i en riktig julstämning närmvi bakade :) vi spelade lite julmusik, sjöng och hade oss :) Nej nu ska jag kolla vidare på Narnia.. Skriver nog mer när jag kommit hem. Ha det bra och ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0