Kommersarie Späck!

Jag och Micki har precis sett Kommesarie Späck! haha! Vilken film! Har man lam humor så är filmen rolig ;) Vilket jag tyckte det var!
Igår var vi hemma hos familjen Sörum på kalkon middag! Åh det var så gott! =) Det var verkligen en rikigt mysig kväll med massa skratt och god mat och dricka! Tack Amanda, Åsa och Bengt!
Vi åkte hem vid halv tio.. Jag skulle jobba idag och började bli trött.  När vi kom hem gick Micki ut med Tony så jag och Santo var hemma och kollade lite på tv innan jag somnade gott i soffan.

Idag så var det lite jobb på sjukhuset. Sen efter jobbet så har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.
Jag och Micki hade en liten adventsfika innan med lussebullar, pepparkakor och glögg. Myyyysigt!
Nu är det verkligen inte långt kvar tills julen! Hoppas verkligen att snön håller i sig. Det är så mysigt med en vit jul!
Stämningen blir så mkt mer juligare med snö ute! Och helst ska det ju snöa på julafton oxå =)
Det var så mysigt med julafton när man var liten! Åh ibland saknar man den tiden!
Denna julen kommer ju bli mysig på sitt egna lilla sett endå. Första julen som man är gravid ^^,

Nä nu ska jag kolla på Salt ( igen )  med micki.
Sitter i gungstolen nu. Har för ont i ryggen för att sitta i soffan idag.  ( Sen e det ganska mys att sitta och gunga lite lätt i stolen ^^, )

Vi hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0