Julmust beroende?!

Hmm.. Jag tror rättare sagt att jag är lite beroende av julmust! Jag och Micki dricker hur mkt julmust som helst! Jag var precis iväg och köpte julmust ;) haha! Men det är ju så fruktansvärt gott så det finns inte! Julmust is the shiet! =)

Åh vi vill bara att bebisen ska komma snart! Går och längtar hela tiden! Alla får barn nu oxå ju! Måste gratulera Becka och hennes kille till deras lilla bebis och ett stort grattis till Ella och Peter oxå!! =)
Man ser bara föräldrar med nyfödda barn överallt! Jag blir så sotis! :P
Men snart är det vår tur att bli familj och det kommer vara det underbaraste som hänt! ♥
Tänkte lägga upp en bild på vår super fina barnvagn oxå om ni vill se den?
Annars får ni blunda lr nåt :P


Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0