Jäkla slaskväder!

Jag tycker det e så mysigt med snön! Det får vara hur kallt vädergudarna vill, bara vi får snö! Och inte detta snuskigt äckliga slaskväder! Man blir blöt och fryser mer än när det är flera minus ute!
Ibland önskar man att man var som Santo! Han bryr sig inte om vad det är för väder ute! Han är lika glad och ska leka och ha sig ändå. =) Fast han gillar inte att gå i vattenpölar! haha! Det som är så roligt! =)
Han har börjat att gå bättre med mig nu. Han drar inte lika mkt som han har gjort innan. Vilket är jätte skönt! Jag får såna sammandragningar när han får sina ryck och ska dra och springa fram och tillbaka. Men jag har ju Micki att tacka. Santo går så himla fint med Micki, men med mig så gör / gjorde han lite som han vill :P
Får väl vara lite mer bestämd och inte skämma bort han så mkt ;)

Nu till en annan sak..
Micki har börjat att sova på soffan nu. Och anledningen är att jag snarkar som en riktig karl! haha! Jag trodde inte på honom när han sa att jag snarkar så mkt. Jag ville ha bevis på det innan jag trodde på det! Och det fick jag idag! hahah! I morse när jag vaknade så blev jag sur på honom för att han inte sov jämte mig! Men sen när han hade vaknat så spelade han upp vad han hade spelat in i natt! Och jag förstår honom nu! *skrattar* Helsike vad jag snarkar! Trodde inte man kunde snarka så :P hahaha!
Så nu kan jag ju inte bli sur på honom att han sover på soffan.. Jag hade inte heller kunnat sova jömte nån som snarkar som jag gör :P
Det roliga är ju att jag snarkar visst hur jag än ligger.. På sidan eller på ryggen.. Det spelar ingen roll :P
Jag skyller på graviditeten och att jag är tjock :P hahah! För jag har inte snarkat så innan ^^,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0