Jag får tvinga mig själv att sova..

Jag vaknar alltid runt 06 tiden nu. Men vem vill gå upp då? Inte jag iallafall.. Så jag får tvinga mig själv till att somna om.. Och det går väl, iallafall två timmar fram, sen vaknar jag igen..! Så håller det på! Jag blir galen! Visst, det är inga problem att gå upp vid åtta, det är egentligen bara skönt. Men någon dag vill jag iallafall sova ut lite längre.. Men men.. Vi får väl hoppas att den dagen kommer innan bebisen bestämmer sig för att titta ut ;) I morse vaknade jag med en enorm smärta i ryggen! Jag visste inte vart jag skulle ta vägen! Men jag sover nog konstigt så jag får skylla mig själv ;) åh vad jag längtar tills jag kan sova på magen igen :) det är så jäkla najs och man sover så gott. Idag ska jag och Micki åka och köpa en julgran :) Det är så mysigt med julen! En riktigt mys tid må jag säga! Nej nu ska jag gosa lite med Santo som ligger här jämte mig och sover.. Vi hörs lite senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0