Jag är väl bara överkänslig..

Pratade precis med Micki lite om hur jag känner och så ibland, och han fick mig att må bättre. Det är väl kanske inte så att man är bortglömd, utan bara att folk tänker inte på en när man är gravid. Eller tänker och tänker.. Jag menar. Om det är en fest eller något annat så tänker dom kanske inte på att bjuda med en som är gravid? Eller?
Äh jag tror nog det är hormonerna som talar lite för mkt nu.. Gråter ju för ingenting ;)
Men som sagt.. Jag vet vilka mina riktiga vänner är och ni är guld värda! Jag älskar er över allt annat!

Nu ska jag ta Santo på en sista långrunda och sen ska jag ta mig en apelsin och kolla klart på filmen Piraya!
Ha en trevlig kväll allesammans!



Kommentarer
Postat av: Malin

Den bilden är så fin!!

2010-12-13 @ 19:40:41
URL: http://mimlandcookie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0