Ikväll är jag kocken i köket!

Ikväll är det jag som ska laga mat. Jag ska slå till på något riktigt stort! Nämligen Tacos! Snabbt och enkelt =) Och inget svårt! haha! Man kan ju inte misslyckas med det?!
Idag har jag varit hemma hos mamms en liten stund på lite fika och kaffe. Satt och babblade en massa och hade riktigt trevligt =)
I morgon är det julbak i Trönninge. Sen vet jag inte vad helgen bjuder mer på. Men det gör inte så mkt, jag gillar att ta det lugnt nu =) Jag blir så trött lätt nu och anfådd för ingenting! haha! Att sätta på sig ytterkläderna är ju ett helt gymnastikpass nu!
Men det är bara 5 veckor kvar nu =) Åh jag börjar faktiskt längta mer och mer nu!
Vad ska ni göra på jul och nyår då?
På julen ska jag hem till mamma och pappa, sen blir det kanske en sväng bort till Trönninge oxå. Det brukar bli så varje år.
På nyår vill jag bara ta det lugnt. Inte göra något speciellt faktiskt.. Det är såpass nära fölossningen då oxå. Får så lätt sammandragningar när det är mkt stimm runt omkring med.. Så för min del blir det ett lugnt nyårsfirande. Man ska ju göra det som känns rätt för en själv.. Tycker jag iallafall..

Nej nu får jag väl ta och börja med maten.
Vi hörs sen!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0