Hormoner!

I början av graviditeten svängde mina hormoner något så fruktansvärt mkt! Jag grät för ingenting och sen blev jag lätt riktigt arg för absolut ingenting!
Men nu har jag bara positiva hormoner i mig! :P Jag skrattar för absolut ingenting! Jag är så lättroad så det finns inte! Jag såg ett klipp på youtube som Sarah hade på sin blogg, och jag skrattade så tårarna sprutade. Jag hade kunnat lägga upp klippet här på bloggen, men det finns säkert någon som skulle ta illa upp då. Det är en kille som nog inte har alla hemma som sjunger till Rihannas senaste låt. Han svänger verkligen loss och man kan inte låta bli att skratta! Jag ska inte säga att jag inte skrattade åt honom, för det gör man väl.. Men han gjorde mig så glad! Att en kille som lägger upp klipp på sig själv där han roar andra genom att mima till låtar, även fast han inte är som alla andra! Det e starkt!

Jag hade tänkt lägga upp ett annat klipp som får mig att skratta minst lika mkt, men bloggen vill inte riktigt samma sak som jag.. Så det får vänta..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0