God morgon!

Sitter i köket nu och äter lite frukost =) Äggamacka och juice! Yummie!
Idag ska vi till Ullared! Och jag är taggad som tusan! Tror inte det kommer vara så mkt folk där idag.. Brukar inte vara det dagen innan julafton! Och sen är det ju inte alla som vill ge sig ut på vägarna nu. Men det hindrar inte oss! ;)
Jag e lite avis.. Familjen Sörum är i Thailand nu! TÄnk vad härligt dom har det i värmen med hela familjen samlad! Tänk att fira jul i den värmen! Så jäkla najs! Här är det ju ingen värme precis :P Så.. Njut nu av värmen där nere! =) Och njut lite extra för mig =)

Nej nu ska jag ta mig en andra äggamacka!
SKriver nog mer ikväll..

Ha en bra dag!


Världens godaste juice!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0