Filmkväll!

Nu har jag och Micki avverkat två filmer! Först såg vi En julsaga med Jim Carrey. Det är en mysig film. Har sett den nästan varje år fast den tecknade versionen. När jag var liten var jag lite rädd för den filmen med alla spökena :P haha. Men denna versionen var animerad. Tror den hade varit häftig att se i 3D.
Efter den filmen så såg vi The Legion. Den var inte så jätte bra.. Men jag ville endå se klart den. Den var ganska överdriven dock..
Nu är den tredje filmen igång.. The Expendables, men jag kommer inte orka se den.. Ska nog gå och lägga mig snart då jag ska jobba lite i morgon.

Idag har jag inte gjort så mkt, tvättat upp lite tvätt bara.. Sen var jag och Micki en sväng på stenalyckan och kollade lite.
Jag har inte lika mkt glöd att skriva blogg längre känner jag.. Det blir bara mindre och mindre.. Kanske för att det inte händer så mkt i mitt liv just nu :p Det känns som om dagarna segar förbi och ingenting händer.. Så då blir det heller inte så mkt skrivande..
Uh, jag kom på att jag har en trisslott i plånboken! Ska ta och skrapa den nu!

Ta hand om er och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0