En mysig fredag!

Igår var Peter och Ella hemma hos oss på lite mat. Micki gjorde Snitzel med klyftpotatis, beiarneise sås och sallad! Super gott var det! Sen hade vi ananaspaj till efterrätt =) Det var verkligen en härlig fredag.
Vid halv elva då dom gick hem snöade det jätte mycket, så jag och Santo gick ut i snön och lekte! Eller det var bara Santo som lekte =) Han är helt tossig i snön!

Idag sov vi länge! Åt en härlig frukost och sedan åkte vi bort till svärmor på lite fika.
Snart ska vi bort till familjen Sörum på kalkon middag =) Ska bli mysigt!

Jag orkar inte skriva så mkt mer nu faktiskt.. Känner mig lite seg idag.
Får se om jag skriver mer sen när vi kommer hem.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0