Den blivande kocken!

Jag lagade mat idag! Kyckling med ris och sås! Och det var verkligen super gott! Jag lyckades laga mat! Wihooo!!
Micki sa att från och med nu får jag laga mat =) haha! Jag blev jätte glad att han tyckte om maten! Men att laga mat från och med nu :P haha! Det är på egen risk ;) Jag är ju i vanliga fall inte den bästa kocken ;) haha!
Men men, bvi får se vad framtiden har för planer för min matlagning! Kul var det iallafall att laga maten =)

Jag var hemma hos mamma och pappa innan på lite kalas för min lilla Sarah som fyller år idag :)
Sen har jag varit hos läkaren för att kolla mig igen. Och det gick som innan. Dom vet inte vad det e för fel. Jag ska bara ta det extremt lugnt och inte göra någonting. Ingen ansträngning för min del inte..
Som Micki sa igår. Jag ska bara sitta i soffan från och med nu och jäsa och ta det lugnt :P haha!
Men det e inte många veckor kvar nu! Åh vad vi längtar! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0