Äntligen!

Nu har äntligen Riksbyggen kommit hit med den nya fläkten! Den vi har haft innan har ju varit så igenproppad så den har egentligen inte haft någon funktion.. Det är en kolfiberfläkt har jag för mig det hette, och filtret ska bytas ut med jämna mellanrum.. Och enligt Riksbyggen så var det väääääldigt längesen den bytades.. Usch, jag tycker sånt är så äckligt! Har varit inne i stan idag och fixat lite ärenden på banken och på försäkringskassan.. Känns skönt att ha sånt fixat innan jul och allt då det mesta har stängt.. Just nu sitter jag och väntar på att soffkläderna ska torka nere i tvättstugan.. Det går ju inte snabbt :p sen har man bara 5 timmar på sig att tvätta, och soffkläderna har legat på torkning nu i tre timmar :p I morgon kommer Riksbyggen hit igen och fixar det sista med fläkten. Så det blir till att gå upp tidigt. Sen ska jag nog bort till mamma och göra ett pepparkakshus med Caroline :) Nej nu ska jag ner i källaren igen och kolla hur det går med torkningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0