Åh min mage!

Åh jag är så mätt så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Micki gjorde en riktig pangmiddag! Sen blev det efterrätt på det hela! Jag orkar inte lägga mig ner för det är för jobbigt! Och sen så ligger Micki med Santo i soffan oxå så jag får inte plats.. Jag får väl se om jag får plats på divanen ;) Men risken är väl att man inte kommer upp sen :P hhaha!

I morgon kommer mamma på lite glögg fika! Det blev ju inget i söndags då jag fick åka till sjukhuset. Så vi får ta det i morgon istället =)

Sen på lördag blir det julbak med syskonen hemma hos mamma och pappa.

Nu är det verkligen inte långt kvar tills det är julafton! Så himla mysigt! =)
Det blir en tur till Ullared på torsdag om en vecka. Köpa lite julklappar och sen en massa saker till bebisen =) Sååå mys!

Nu ska jag lägga mig ner!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0