Live from the köket

Hello! Är hemma hos mamma nu och ska se på film! Svärfar gav mig en film som han tyckte jag skulle se.. Tydligen en ny film med Angelina Jolie. Salt heter den. Så jag och mamms och de andra ska se den sen efter maten. Sitter i köket nu och bloggar samtidigt som jag steker min körv!
Igår var en fullspäckad dag! Först jobb, sen hem till Svärmor Veronica på Middag och lite fika vid fyra. Sen gick jag hem vid halv elva i ösregnet :P haha Eller jag gick hem till mamma för bilen var där.. Och det blev att jag stannade där en liten stund.. Så jag var väl hemma vid ett på  natten och somnade ganska snabbt runt halv två. ^^, Redan vid elva kände jag att jag var trött, men efter promenaden i regnet så vaknade man till :)
Idag har jag inte gjort så mkt.. Sov lite längre idag, sen åkte jag bort till Trönning och fikade lite och babblade. Sen kom mamma hem till mig och så fikade vi igen :p hahah
Och nu sitter jag hos mamma återigen ^^,
Känner att jag har blivit lite dålig på att blogga, men jag har inte riktigt haft det där "suget" på att blogga på senaste.. Det händer väl inte så mkt i mitt liv just nu :p hehe!

Nej nu  måste jag sluta blogga, vi ska alldeles strax äta some food!
Återkommer efter filmen.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0