Jag visste inte att jag var rädd för ormar :P

Caroline har köpt en majsorm för någon vecka sen.. Den e ganska fin.. Inte så speciellt stor, ca 1,20 m lång..
Men fyfasen! Jag e visst rädd för ormar! haha! Mamma tog ner ormen innan och höll den.. Sen så slingrade den sig in innanför hennes tröja och Sarah och mamma fick hjälpas åt att ta bort den.. Sen verkade den ganska sur.. Sarah höll i den och skulle ge den till mig, då hon släppte en del så huvudet dinglade MOT MIG! Jag blv så rädd så jag började gråta! hahah! Jag visste inte att jag var så rädd för ormar! Men tydligen så är jag det.. :P
Jag vill bara inte bli biten! :P

Nej fy.. Ormar e inget för mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0