Jag och mina skämt!

Haha jag skulle skojja till det precis med Micki och sa en replik.. Självklart skrattade jag! Men Micki bara kollade på mig! hahah! Roligt att man kan underhålla sig själv ibland ^^,
Idag har mamma varit här på en snabb visit och drack kaffe! Vi satt och tjötade på "ballan" ( balkongen )
Sen när hon hade åkt så åkte jag och Micki och fiskade! Först var vi vid Toftasjön, men där kunde vi inte fiska då vi inte hade fiskekort.. Så vi åkte vidare och hamnade vid Skärsjön!
Först ställde vi oss vid ett ställe men där blev vi fullkomligt attackerade av myggor! Så vi flyttade på oss till en annan del av sjön. Vi träffade även på Lisbeth och hundarna som var ute och plockade svamp.
Vår fisketur var väl inte så bra.. haha! Vi fick ingen fisk, och det nästan ösregnade när vi bestämde oss för att ge upp.. Först var det bara lite regn och det kändes inte som ett hinder i vår fiskedag.. ^^, Men sen blev det bara mer och mer!
När vi kom hem så blev det en mysmiddag till filmen Transformers 2!

Så för att summera hela min dag.. Helt underbar! ♥

Ha det så bra!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0