hello hey!

Heej!
Ultraljudet gick bra igår! Så underbart att se lilla bebisen sprattla runt och vinka på oss =) Man får en sån varm känsla i kroppen! Och jag längtar bara tills den kommer till världen! Som många andra oxå gör ^^, haha!
Igår gjorde vi faltiskt inte så mkt mer.. Vi var i stan på kvällen och åt på Tre hjärtan ( Första och sista gången )
Sen gick vi hem och bara tog det lugnt.
Idag har vi inte gjort så mkt heller. Har sån jäkla huvudvärk så det finns inte! Den kommer och går titt som tätt.. :(
Köpte gardiner idag som jag har pillat med. Mätt och sytt upp.. Fått mäta om och sen sy.. Jag höll nog på i två timmar med skiten! haha! Men det blev bra tillslut.. Tyckte iallafall Micki ^^,

Nej nu ska jag göra något annat..
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så mysigt!!! Jag längtar med.. awesome ju!



Varför var det inte bra på tre heartsi?? har aldrig ätit där.. bara druckit.. :)



Hälsa din beeeebis o micki!! :)

2010-08-15 @ 12:50:02
Postat av: cissi

micki beställde en räksallad som var alldeles vattnig och smakade enbart citronpeppar, och jag beställde en nacho tallrik.. Och fick bara chips med aioli och taco sås! hahah

2010-08-15 @ 21:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0