Godisbegär!

Jag fick sånt godisbegär innan idag när jag och Micki kollade på film. Speciellt på Ahlgrens bilar! Men varken jag eller Micki orkade åka och köpa så det blev inga bilar ( då )
Jag märkte hur irriterad jag började bli allt eftersom kvällen närmade sig. Mitt sockersug var enormt! Försökte få Micki att åka och köpa godis, men det gick inte så bra! Han tyckte bara att jag var lat :P
Jag kan ju inte riktigt skylla på att jag e gravid och behöver hjälp just nu, eftersom magen inte är såå jätte stor och jag klarar ju att göra saker själv :P Haha! Men ibland kan man ju försöka ^^,
Men det hela slutade med att jag fick åka och köpa godis själv! Det var ju trots allt jag som ville ha godis. Så det blev en påse Ahlgrens bilar ( såklart ) en påse gott och blandat, ett litet kexchoklad och två små center. Och en Mentols ^^,
Så nu har man stillat det begäret!
Nä om jag kanske ska göra Micki sällskap och kolla på Sagan om ringen filmen som går på tv nu..
Förresten.. Är det bara jag som tycker att dom filmerna är tråkiga? 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0