Fika monster!

Mamma kom över till mig innan idag för lite fika =)
Vi är riktiga fika monster jag och hon :P höhö!
Iallfall.. Efter vi fikat så kollade vi lite på tv, och mamma la sig ner i soffan.. ( Vilket e farligt för man somnar alltid i vår soffa ) Och vad gjorde mamms? Jo hon somnade. Så där satt jag alldeles själv! hahaha
Men hon hade ju varit uppe tidigt idag, så jag förstår att hon var trött. ^^,

Igår var jag hemma hos mamma och pappa och kollade på film. From Paris with love med John Travolta. Och jag måste faktiskt erkänna att den var grymt bra! Jag är i vanliga fall inte så förtjust i action filmer, men den filmen gillade jag. Travolta gjorde ett suveränt jobb ( as usual )
Fick ett stort begär av piggeling igår! Åt tre stycken på rad! haha!
Men nu får jag nog ta det lite lugnt med piggelin.. Dom börjar ta slut hemma nu :P haha Och det är bara på dessa dagarna som jag nästan ätit upp alla ^^,  höhö!

Vi hörs lite senare!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0