Aaaaaaascho!

Ligger i soffan nu och tycker synd om mig själv. Känner att jag e påväg att åka på en dunderförkylning! Näsan e täppt, har lock i öronen och alldeles seg i hela kroppen! Jag orkar inte diska, jag orkar inte städa.. Så jag skjuter upp det till i morgon!
Idag var första dagen på jobbet på 9 veckor! Först var jag 3 veckor på Fiskaregatan och sen 2 veckor på Nyhems vårdcentral. Sen fanns det inget jobb till mig på en hel månad! Men jag har ringt och tjatat på Tove att jag vill jobba så igår ringde hon mig och gav mig jobb! YEah! Ska jobba i morgon oxå, och sen på lördag vad jag vet än sålänge.
Det var ganska strängt att jobba idag.. Förkyld och gravid.. Då e man inte pigg :P haha Men jag la mig i massage stolen när jag slutat så då blev jag lite piggare. Hade så jäkla ont i ryggen.
När jag kom hem efter jobbet så gick jag ut med Santo och sen somnade jag i soffan.. I några timmar ^^, hehe!

Fy fasen vad jag hatar att vara täppt i näsan! Man kan ju knappt andas!
Men så får det vara, för jag tänker inte ta någon nässpray! Det är obehagligt och äckligt när det rinner ner i munnen! haha!
Micki jobbar nu så jag har ingen som tar hand om mig här hemma :P haha
Men han får väl pyssla om mig när han kommer hem =)

Nu ska jag gå och lägga mig, börjar jobba klockan 5 i morgon bitti.
Ha det så bra allihopa!
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0