100 års fest!

Idag e det 100 års fest för Mamma och Yvonne =) Ska faktiskt bli riktigt roligt!

Igår var en helt underbar dag! En heldag med Micki! Gjorde lite ärenden i stan och sen satt vi på Roberts i någon timme och bara tjabbade! Vi skulle ha gått på bio, men vi sket i det och gick till Verona och åt gott istället!
Men sen på kvällen när vi va hemma så mådde jag verkligen inte bra! Var inne och kräktes två ggr! Fy fasen vad jag hatar att kräkas! Försökte hålla mig så länge jag kunde, men tillslut gick det inte..
Det finns ju både Nack och fördelar med att vara gravid.. Nackdelarna e ju att man kan må illa och kräkas ganska ofta, m an får bristningar, brösten växer och ömmar och inte nog med det.. Alla dessa jäkla humörsvängningar! Fy fasen!
Men fördelen med att vara gravid.. Jag kan bara komma på en sak! Och det är ju att vi kommer att vara två stolta föräldrar i Januari då vår lilla bebis kommer! =) Jag kan nog inte komma på något så mer underbart än det!
Igår när vi satt på Roberts så tänkte jag.. Innan tyckte jag att det var grymt jobbigt att inte kunna "leva" som jag gjort innan.. Gå ut och festa och dansa med mina vänner och allt sånt.. Men nu.. Nu känner jag inget sånt längre! Man mognar ganska snabbt och tar sitt ansvar. Man ska ju bli förälder! Jag kommer fortfarande att vara samma Cissi som innan! Bara det att jag kommer vara Mamma Cissi ^^, haha!
Jag ska bli mamma!! Det känns helt overkligt! Men helt underbart!

Kanske slänger in en bild på det jag ska ha ikväll.. Annars får ni ha en trevlig lördag!
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0