Tjejen har allvarliga problem!

Haha Jag hade inte tänkt lägga mig i det, för jag brydde mig inte speciellt mkt om det. Men när hon kom fram till mig igår och började tyka sig då fick jag nog. Bruden har allvarliga störningar i hennes huvud!
Jag har inget mer att skriva om det för jag orkar inte lägga energi på henne!

Förövrigt så hade jag jätte trevligt igår! Här hemma var det jätte mysigt! Satt på balkongen med mina absolut bästa vänner! Jag har så jäkla kul tillsammans med er! I love you girls!
Det blev en ganska lugn kväll på stan endå. Inte så as kalas som det har blivit några gånger :P höhö
Man börjar ju bli gammal nu så man tål kanske lite mer? jag vet inte!! haha!
Men det blev lite high life iallafall när vi cyklade in till stan! Som ni vet så får man ju inte cykla utan lyse, ha alkohol i allmänheten, skjutsa och slänga burkar på gatan! hahahah! Speciellt inte när två poliser står mitt i gatan och ser allt! *skrattar* Dex fick gå tillbaka och le cykeln för att slänga sin burk i en papperskorg och sen le cyklen in till torget, när polisen stod och tittade på! HAHAHAHAH!!! Sara och John fick böter på 500 kr för att Sarah skjutsade John som hade en cider i handen!
Som tur var hann jag hoppa av cykeln och ställa ifrån mig min cider :P
Dex var lite nervös när vi skulle cykla hem! hahahah Men det gick bra endå =) Kallt som fan var det men hem kom vi!

Nej nu ska jag ut med santo i det fina vädret!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Dexter

Tror polisen har något ont mot de som kallas Dexter

2010-04-26 @ 15:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0