Skärpning Cecilia!

Jag borde ju skriva mer blogg nu när jag har dator och internet hemma igen.. Men jag har haft så mkt annat i huvudet så jag har faktiskt inte tänkt på att blogga.. Iof så är inte bloggen mitt liv så jag klarar ju mig från att inte skriva. Men klarar ni er utan min blogg???!! HHaha nä jag bara skojjar!
Idag är en av de lyckligaste dagarna i mitt liv! Micki kommer hem idag!!!! Jag ska köra och hämta honom senare idag! Och jag längtar så jäkla mkt!
SÅ ikväll kommer jag stänga av mobilen och allt annat! För ikväll ska jag vara med min äääääääääälskling!! ♥

Nu ska jag locka mitt hår! 

Hörs kanske sen!



Kommentarer
Postat av: tesss

SÅ KUL! hoppas ni har det mys i dag å hälsa från mig=)

2010-04-09 @ 13:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0