regniga söndag!

Igår var man så glad! Solen sken och man kände värmen! Våren var påväg!!
Trodde jag.. Men idag.. Mulet och tråkigt väder med små regn som är så jävla äckligt! Fy fan!

Igår var det påslmiddag hemma hos mamma med familjen Sörum som gäster! Det bjöds på kalkon och massa annat gott! Det blev även lite vin och ägglikör! Som var så jäkla gott! =)
Sen bar det av ut på stan med Amanda! I våra nya klackskor! Fy fan vad ont man hade när vi skulle hem!! Jag hade haft massa plåster på fötterna men dom hade lossnat så jag fick göra det bästa av situationen och ta papper som skydd för mina skoskav! hahah!
Kvällen i sig var faktiskt ganska lugn! Vi kunde ju inte dansa så mkt pga våra plågande fötter! haha!
Men det e skönt att ta det lugnt ibland!

Nej nu ska jag åka och köpa en hamburgare och trycka i mig!
Vi hörs sen!

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0