Hello bloggläsare!

Nu har jag haft lite långledigt från bloggen.. Och allt annat för den delen oxå. Ibland behöver man bara komma bort från allting och få tid för sig själv. Och det har jag haft nu.
Det blev en en liten trip med Micki. Bort från Halmstad och allt!
Och det behövdes!
I morgon är det tillbaka till verkligenheten! Tillbaka till jobbet och allt annat.
Inget man direkt längtar efter men men..
Hoppas ni haft det bra iallafall =)
Igår var jag bara hemma.. Hade sån jäkla huvudvärk på kvällen så det blev bara soffliggande hela kvällen med film.

Jag återkommer i morgon istället.. Har inte riktigt fått in suget än för att skriva blogg :P hehe

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0