Hej igen

Nu sitter jag här i mitt nystädade kök och har just nu inget mer att göra.. Jag sitter bara och väntar på att klockan ska bli runt 5 så jag kan börja köra! I 3 timmar!! haha! Men vad gör man inte för kärleken?? =)
Hmm.. jag vet egentligen inte vad jag ska skriva.. Kanske ska ringa mamma och kolla med henne om hon vill ta en kaffe med mig på vårat ställe?
Åhh!! Såg ni Vampire diaries?? Det var ju lätt det bästa avsnittet! Stefan och .... vafan heter hon? Jag fick hjärnsläpp! Ahrgl!
Iallafall, dom blev tillsammans igen, men sen såg hon fotot på hans förra tjej som är en kopia av henne!
Åh nu kom jag på vad hon heter! Elena!! =)
Och när hon sett fotot så tar hon av sig halsbandet som skyddar henne och åker därifrån! Och kör på en vampyr!! Som kommer gåendes mot henne när hon ligger i sin bil! Fy fanken vad spännande det slutade! Jag var helt förstörd! hahaha
Snacka om att vara tv nörd!
Men något som jag inte är så glad för gällande tv serier.. Är det bara jag som tycker att Desperate har gått ner sig nu denna säsongen? Jag har inte riktigt tyckt att något avsnitt varit så bra som dom har varit innan..?

Äh tacka vet jag Vampire diaries!!!


 vs

Vad tycker ni??



Kommentarer
Postat av: Emelie

Desperate helt klart!! haha! jag släpper aldrig desperat.. vet inte varför jag älskar det som jag gör... fast har inte sett de andra riktigt, bara första avsnittet. :) men jag vet att det inte toppar desperate i mitt hjärta! haha



Ha så mys med din love nu! är otroligt glad för din skull!! <3

2010-04-10 @ 11:10:20
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0