Det kan nästan inte bli bättre!

Sitter på balkongen nu och tar mig en Cider och lyssnar på Everlast! Det blåser som tusan ute, men det drabbar inte mig!! Höhö! Så jävla nice! Har tänt upp med lite ljus oxå så det blir lite mys stämmning på det hela! Nu saknas bara Micki! För då hade ju kvällen varit fulländad! =) Myyyyys!

I morgon ska jag in till stan och kolla på JB Crazy Spring Day! Det är ju min kära kusin som har hand om det Eventet så det måste man ju in och kolla på! =) Tror det kommer vara grymt! Amanda e duktig!! =)

Hmm.. Jag tror jag ska kolla runt om det kommer något bra på tv idag.
Annars får jag nog gå hem till mamma och pappa och kolla om de har någon bra film.. Eller så går jag nog till Åsa på Hemmakväll och hyr en film :D

Ha en fortsatt trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0