Bio time

Sitter just nu och väntar på att klockan ska börja närma sig halv nio så jag och mamma kan åka in till stan och hämta våra biljetter. Vi ska gå och se Flickan från Ovan på bio! Lite fredgasmys =)

Var hemma hos The Sörums innan och fikade lite. Amanda visade även hur min mobil funkar :P haha!
Nej jag visste inte hur allt funkade så hon visade mig :P Jag brukar aldrig läsa bruksanvisningarna till nya saker. Jag sitter och provar mig fram istället. Det är mycket roligare att lära sig så tycker jag! Men i vissa fall får man läsa den..

Nej jag kanske ska ta och gå ut med Santo nu innan vi ska till bion?

Jag återkommer efter bion med ett filmklipp från Cissis bakhörna! ;)

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0