vilken dag!

Ibland fattar jag fan ingenting.. Allt bara kommer på en gång och man blir förvirrad!
Som idag på jobbet.. Vilken jävla dag säger jag bara! Bara massa farande hit och dit, man blir irriterad och sen vet man ingenting för saker och ting ändras osv osv.. Är bara glad att vara hemma nu! Skulle åkt in till stan med Sarah idag, men vi tar nog det i morgon istället.. Måste fixa saker hemma idag med och sen kunde vi inte låna mammas bil. Ska nog åka och köpa en DVD i morgon hos Emelie =)

Fick visst en liten " utskällning" i bloggen innan.. Men jag skrattade bara åt det. =P Jag bryr mig faktiskt inte. Och sen att du tar åt dig av saker jag skriver i min blogg.. Ja det är inte mitt fel.. Men kom inte och klanka ner på mig, och säg att mitt självförtroende är lågt och att jag stör mig på alla brudar som rör sig. För du vet ingenting om mig Sandra..
Så nu fick jag sagt det.

Nu ska jag till Jysk och inhandla lite nya prydnadskuddar.

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0