Sleten?!

Ja idag är man allt lite sleten.. Men det gör inte så mkt.. För igår var verkligen en lyckad tjejkväll! Massa gott på ost brickan ( bordet ) haha! Massa skratt och roligheter! Tyvärr så följde inte Emelie och Paulina med in till stan.. =(
När vi kom in till stan gick vi in på b&b, men där var inget folk så vi gick vidare till The Corner ( Gamla Penny lane ) Och där var det faktiskt riktigt sköj! Ganska varmt dock.. Vi svängde loss lite på dansgolvet sen gick vi tillbaka till b&b. Musiken sög först.. Men efter att jag sa till djn att kolla på dansgolvet där det inte var något folk så började han spela  bra musik igen :P
Jag hade min nya klännig på mig som jag bara älskar :D Lägger upp lite bilder sen, glömde min sladd till kameran hemma..


Hahaha här kommer två roliga citat från kvällen!!

Dexter till Emelie ang öl korven

"Var korven god?"
"Menar du på jobbet eller???"

Jag i Taxin när jag skulle få upp dörren

"Hur fan får jag upp ugnen?!"

Till er som inte förstår.. =P
Jag hade dratt en historia för Dex och Chauffören om hur jag skulle slänga in några kycklingvingar i ugnen när jag kom hem, och sen skulle jag gå ut med Santo.. Och när jag kom hem så skulle allt vara klart =)
Sen skulle jag gå ut ur bilen och fick inte upp handtaget och slänger ur mig " hur fan får jag upp ugnen?! "
Haha jag har aldrig hört någon skratta så hjärtligt som chauffören gjorde :P
Jag bara älskar att roa andra =) hahaah

Kommentarer
Postat av: sara

Hahaha du är för rolig Cissi =) Tack för igår =)

2009-09-05 @ 18:08:44
URL: http://saranord.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha! ja, fan vilken trevlig kväll de var.. hade skit kul! följer med ut nästa gång. :) då blir de lååda! :)

2009-09-06 @ 15:37:04
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Paulina

masssa mys med ostbricka!! :)

men får bli utgång för oss med nästa gång!! puss

2009-09-07 @ 10:57:12
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0