Regn regn regn

Jag har absolut inget mot regn, jag kan tycka det är så härligt ibland. Men när man måste gå ut med hunden och det bara duggregnar.. Fy fan! Jag hatar det! Det finns nog inget äckligare! Man blir alldeles kletig och det blåser och är bara äckligt! Tacka vet jag ös regn! Då blir man blöt  direkt! Och inte så som man blir av det äckliga duggregnet! Ischlo Pischlo säger jag bara!

Idag va jag ledig, samma i morgon. Det är både skönt och inte skönt.. Skönt för att man hinner göra lite mer saker än vad man hinner när man jobbar, inte skönt för att man får ju inga pengar ochjag blir så lätt uttråkad av att inte jobba..
Ska ringa och prata med dom i morgon och kolla om dom inte behöver mig nästa vecka.

Just nu sitter jag hemma hos mamma ( som vanligt ) Vi sitter och tittar på Animal rescue på Animal Planet!
Man blir fan förbannad! Hur kan man plåga ett djur så som dom gör!?! All eloge till människorna som hjälper dessa hjälplösa djur!!


P.s.
Glömde ju skriva att om Dex ska komma i morgon så ska hon köpa med baby bell ost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0