Öppethus på Munkagård!

Idag var hela familjen Lindqvist på Munkagård. Det var öppethus och Caroline ville att vi skulle komma och kolla lite! Det var faktiskt riktigt trevligt där! Fruktansvärt fin och stor skola! Den gillade jag =)
Caroline satt vid en station där man skulle.. Ja... heh.. Gissa bajset... Haha! Jag satte det första direkt :p Elefantens :P heh Sen gick jag ocg Caroline runt och kollade på lite djur! Klappade en kungsboa!! Och några små ödlor.. Det fanns hur många djur som helst där! Sen gick vi vidare till trädgårds delen.. Där köpte mamma och pappa lite grönsaker.. Eller massa grönsaker! Billigt och bra! Jag köpte mig en liten blomma som jag ska plantera på min balkong :) Sen åt vi grillade majskolvar =) Så jäkla gott! Yummie!

Tog lite foton oxå.. Men inte så mkt på djuren utan mest på naturen..

          

    

Jag orkar inte lägga upp mer foton idag.. Kanske lägger upp mer i morgon.

Ikväll vet jag inte vad som händer ännu.. är ganska sugen på att gå ut lite =) Men vi får se vad som händer.

Nu ska jag kolla runt lite på facebook.. :P

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0