Löööördag!

Sitter hemma hos mig nu och skrive rlite blogg. Caroline är så snäll och lånar ut sin dator till mig =)
Jag håller på att tvättar och måste stanna hemma och sköta allt.. Så jag ringde till Caroline och frågade om jag fick låna the computer =)

Idag har jag jobbat! Ganska skönt faktiskt.. Det gick ganska snabbt. Gött!
Nu ikväll kommer Amanda och Sarah hit så ska vi festa till det lite =) Jag frågade Dex oxå men hon skulle ha dubbel pass i morgon.. Så hon avböjde..

Igår när jag kom ´hem från jobbet så var Micki hos mig! Jag blev så glad! Santo oxå! Man märker skillnaden på Santo när Micki är hemma och borta! När han är hemma är han mycket gladare och äter mer, men så fort Micki går så blir han hängig och äter inte hemma.. Bara om jag böandar i lite fil i maten :P Bortskämda hund! haha

Nej nu måste jag ner till tvätten igen, sen blir det lite krubb och sen är det duschen som gäller!
Ska försöka vara klar innan Amanda och Sarah kommer :P haha

Ha en trevlig kväll!

Hej då!


Kommentarer
Postat av: sara

Ha det så kul ikväll!!

2009-09-12 @ 21:35:00
URL: http://saranord.blogg.se/
Postat av: Amanda

tack för en gryyym kväll!!

2009-09-14 @ 11:45:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0