Jobbet och hem igen

I morse när jag vaknade kände jag att något var fel.. Jag var alldeles matt i kroppen och mådde lite illa. Jag tog en macka för jag trodde bara det var för att jag inte hade ätit något..
När jag kom till jobbet och skulle gå in och byta om mådde jag bara sämre och sämre.. Så jag fick mammas bilnyckel och fick åka hem.. Sov enda fram till halv fyra.. Jag var helt väck.. har inte kunnat äta för jag mår så illa.. =(
Men det går över när man gifter sig! =)

Jag fundrerar på att göra något drastiskt med mitt hår! Det är så tråkigt nu! Vill ha en mer rockig stil på håret..
Men jag ska nog vänta lite och tänka lite till på det innan jag gör något drastiskt.. :P

 nej nu ska jag fortsätta titta på So you think you can dance


Kommentarer
Postat av: amanda

var impulsiv!! håret växer ut igen :P

2009-09-02 @ 13:08:02
URL: http://amandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0