Haha galen dag!

Herregud vilken dag!
När jag kom till jobbet var jag så dåligt inställd på att jobba..
Först fick jag hjälpa till lite på Akuten, sen skull jag ha en utstädning klockan 07.00. Som tog lite mer än tre!? timmar! haha! Sen efter det skulle jag och en annan gå till Berghem och städa där.
Vi blev ganska sena pga olika saker..
Men sen helt plötsligt vände det! När jag kom ner på lunch kunde jag inte sluta skratta och vi skojjade hela tiden! Alla förstod vad jag menade när jag berättade! *skrattar*
Efter lunch fick jag gå till Infektion och städa.. Och jag har alltid sån nojja när jag är där! Spritar händerna hela tiden och det kliar på hela mig! haha Knas!
Efter jobbet gick jag ut med Santo. Det blev hundgården där mamma var med Zacko.
Sen följde vi med henne hem och jag deckade i soffan direkt! Haha!

Så idag har jag hört en hel livshistoria två ggr!
Spritat händerna 7561354 ggr!
Gått och snubblat med mina gröna foppa toller
Bråkat med Santo
Deckat i soffan..

Och nu ska jag hem och försöka mig på att laga pannkakor! Wish me luck!

Byyeeee

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha!! de låter ju helfestligt!! :D du är för go. :)

2009-09-08 @ 15:49:58
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0