Fy fan..

Magkatarren blir bara värre och värre.. Jag fryser och är kall i hela kroppen.. Fy! Jag hoppas inte jag blir sjuk..
Tänkte kolla med Emelie om hon kanske ville ses i helgen? =)
På lördag är det öppethus på Munkagård hos Caroline.. Kan väl kanske vara kul att se alla djuren hon jobbar med?! :P

I morgon ska jag och mamma in till stan eller till Eurostorp och ha lite tjej tid =)
På kvällen vet jag inte vad som händer ännu.. Får ta kvällen som den kommer.
Är faktiskt lite sugen på att gå ut.. Men det kanske ändras i morgon. Tuff dag på jobbet vettu..

Nej nu ska jag åka och köpa lite onyttig mat. FETE GRETAS :D
Det finns ingen som gör godare hamburgare än Fete greta ^^
Sen är det Idol ikväll oxå.

Igår kollade jag klart på säsong 1 av True blood! Och nu väntar jag på att säsong 2 ska bli klar. :D

Ha det!



Du får faktiskt sluta med allt det du håller på med.. För det kommer inte att hålla i längden..
Frågan är bara när du ska förstå det..?

Kommentarer
Postat av: Amanda

om du fortfarande vill ut och så i dag så kan du hänga med mig och mitt gäng! om du känner för det ska det vara lite förfest hemma hos mig också. hör av dig om du känner för det..om du inte blivit sjuk dvs.. i så fall krya på dig!!

2009-09-25 @ 09:55:53
URL: http://amandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0