Törnrosa sov i hundra år..

Ja och det hade jag oxå kunnat göra nu känns det som! Jag är svin trött! Gick och la mig en stund innan idag, och har sovit fram tills kvart i sju ungefär! Och jag hade kunnat sova ännu längre! Fram tills i morgon! Men mab har ju en hund som man måste ta hand om :P Även fast han oxå kan sova länge :P
Idag på jobbet gick det bra. Fick vara på BB och avd 17.. Så många söta bebisar man såg idag! Man vill ju bara ha en själv! haha
Men det gick lite segt idag oxå.. Eller så var det för att jag inte jobbade i mitt vanliga tempo. Vill ju att saker och ting ska gå snabbt så däärför har jag ett ganska snabbt men noggrant tempo. Men idag orkade jag inte :P haha! Vid 13,00  var jag färdig på mitt ställe och gick ner till städ för att packa vagnen till morgon. Då ringer Eva och säger att vi ska till IT! Jag ville bara lägga mig ner på golvet och skrika! haha! jag var så trött och ville inte gå enda bort till IT. ( Som ligger en bit från huvudbyggnaden )
Hade det inte varit för att Eva ville ha med mig dit så hade jag nog sluppit det! haha! Men vad gör man inte för sin städtant =)

Nej nu ska jag ta mig något att äta, även fast jag inte är så hungrig! Men äta måste man!
Hörs i morgon!
Bye bye


Kommentarer
Postat av: Eva

Stackars lilla dig. Förstår att du var trött när jag ringde. Men det var jättesnällt av dig att följa med dig, det var ju inte så farligt när vi väl kom dit. Eller hur?

Ha det så gott lilla vän!

2009-10-01 @ 21:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0