Jag blir så trött på detta!

Nu är det andra gången jag  lämnar in min mobil på lagning, och jag har blivit lovad båda gångerna att jag ska få en lånetelefon. Tror ni jag fick det denna gången?! Nej precis! Ena killen sa till mig igår att jag skulle komma in idag så skulle ha fixa en lånetelefon till mig, men såklart fick jag inte han idag utan någon annan kille. " Nej vi har inga lånetelefoner inne, men kom in nästa vecka"
Alltid samma jävla svar! När mitt abonnemang har gått ut ska jag fan inte förlänga det! Jag ska inte ha telenor igen! Är inte alls nöjd.. Måste dock vänta till 2011 innan abonnemanget tar slut..


Idag är en lite bättre dag.. Har inte tänkt så mkt som jag gjort innan. Men jag vet att det kommer sen. Kvällarna är alltid värst! Varför är det så? Jag blev så glad igår när jag loggade in här och det var en som kommenterat fint =) Även om man inte känner personen så blev jag glad =)

Nu ska jag snart gå till Andersbergs vårdcentral med Caroline. Sen ska jag åka till Eurostorp med mamms.

Skriver kanske lite senare, har lite saker att göra idag.


Hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0