Har tappat suget lite..

Jag har nog tappat suget på att blogga.. Det känns lite som det.
Har haft andra saker för mig nu i två veckor, och inte alls tänkt på bloggen. Och det kändes ganska skönt faktiskt om jag ska vara ärlig.
Vi håller på med lite projekt hemma. Och nu är första delen klar. Jag hade tänkt att börja med projekt nr 2 idag, men jag var så jäkla trött när jag kom hem så jag får nog ta det i morgon.
Skulle gjort mat innan oxå, men jag får göra det när jag kommer hem istället.. Så jag kan ha med mig imorgon. Maten kommer inte vara lika god nu som den har varit när jag jobbat. Micki är inte hemma nu.. Och han är ju en GUD på att laga mat! Du känner verkligen kärleken i maten när du äter! Det bara smälter i munnen!
Åhh nu kurrar magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0