En dag i taget

Jag ska ta en dag i taget nu. Inte sitta och tänka på hur det är och kommer bli. För man blir bara deppig då.
Det kommer bli tufft, men jag ska klara detta! Jag vill fixa det! Jag ska fixa det! Iallfall försöka ^^

Har klippt mig idag. Klippte av en ganska rejäl bit.. :S Men jag är faktiskt nöjd! Har inte haft det så som jag har det nu. Så det va lite nytt.. Ska färga det i morgon oxå.. Men den stora frågan.. Svart eller Brunt?!

Jag ska fortsätta att riva hemma snart, har fått plast som man ska täcka över möbler och dyl. med av mamma.
Efter det ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag se på Debatt kl 22,00. Kissie och Linda Rosing ska vara med där och prata plastik kirugi :P Kan bli kul att se..

Bara jag har saker att göra så tänker man inte.. Men så fort man stannar upp så kommer allt direkt.


Usch jag känner mig som en tragisk människa :P
Dags att sluta blogga och ta tag i saker!

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Samma person som kommenterat innan.

Kan vara skönt att skeiva av sig lite ibland, då kan bloggen vara bra att ha. Det har jag min blogg till ibland. Hoppas det är lite bättre med dej! =) Ha en trevlig helg, och låt ingenting trycka ner dej, du är stark! =)

2009-10-29 @ 18:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0