Där rök de planerna..!

Ibland blir man trött på HFAB.. Nu får man inte ha två olika struktur tapeter i lägenheten.. Så nu får vi köra på den vi har hemma som enbart skulle vara till fondväggen.. Men vi ska nog lösa detta. =) Om vi slår det ena kloka huvudet i det mindre klockare huvudet! hahah

Min hals e helt fucked up nu..! Båda halsmandlarna är svullna och min röst.. Ja.. Jag kan ju säga att jag låter som en karl! Så nu dricker man varmt hela tiden och hoppas på att bli bättre.

Nästa vecka ska jag jobba för moster Åsa på Nyhem =) Ska bli kul faktiskt.. Jag tycker om det stället!

På lördag e det lördagsmys med Emelie =)


Kommentarer
Postat av: Amanda

hur blir det i lägenheten?? få komma o kolla nån dag :P.. vi får ta o träffas nån gång va ett tag sen nu känns det som.. hehe puss o kram

2009-10-22 @ 10:12:29
URL: http://amandapanda.blogg.se/
Postat av: tess

hahahah va får man inte ha två olika tapeter enligt hfab? hahah va e de för regel de e ju din lägenhet.

2009-10-24 @ 19:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0