Tacopaj!

Har precis gjort tacopaj! Fick ett recept av en arbetskollega på jobbet. Och den blev faktiskt bra! Så bra att mamma tog två gånger :) Det värmde att hon gillade den =)
Det blev över ganska mkt så vi tar med i morgon till jobbet =)

Idag har jag varit och handlat med mamms. Vi köpte lite blommor osv och har nu gjort en varsin julgrupp! Som jag är väldigt nöjd med om jag får säga det själv :) Här ser ni min och mammas. Det är min som är till vänster. Haha mammas har mer saker och jag är lite mer diskret. Men jag tycker mammas e så himla mysig! Det är verkligen en mamma julgrupp :)

 

Först så ville ju inte mamma göra någon julgrupp.. Men sen när jag började plocka på mig sakerna så kom hon efter med blommorna " Jag vill nog göra en endå " Hon är så söt mamms! =) Så det slutade med att mamma hade plockat på sig likadana saker som jag =) Haha !

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Ni är ju söta ni =)

2009-11-26 @ 21:49:08
URL: http://leeelooo.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh så gott det låter med tackopaj! Mmm, nu blev jag hungrig :) Vilka söööta julgupper nu har gjort, himla myyyys på det!

2009-11-28 @ 15:25:54
URL: http://saranord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0